دکتر مهین عباسپور | پوست ، مو ، زیبایی و لیزر
علت خشکی پوست با شروع سرما و درمان آن

در افراد مسن، افرادی که در مناطق خشک و کم رطوبت زندگی می کنند و افرادی که دائما دوش می گیرند، خشکی پوست بیشتر است

منافذ باز پوستی یا پوست پرتقالی

داشتن پوست صاف و یکدست، بدون چروک و منافذ باز امروزه با روش های زیادی که وجود دارد، دیگر آرزوی دست نیافتنی نیست. داشتن اسکار آکنه یا جای جوش و منافذ ب

جوش های زیرپوستی

جوش های سر سیاه و زیر پوستی شاید از دور دیده نشوند، ولی وقتی روی پوست دست می کشید، کاملا برجستگی شان احساس می‌شود.

مراقبت از پوست در روزهای ابری

اکثر ما فکر می کنیم فقط در هوای آفتابی نیاز به استفاده از ضد آفتاب داریم و اگر هوا ابری ، بارانی و یا سرد است ، پوست ما از ایمنی لازم برخوردار است. اما تمام کسانی که در هنگام اسکی دچار آفتاب سوختگی شده اند ، می دانند که این موضوع درست نیست.

آرایش و صدمات پوستی آن

اگر نمیتوانید بیرون رفتن از خانه بدون آرایش را تحمل کنید، احتمال اینکه بر روی پوستتان ویرانی به بار بیاورید زیاد است. در حالی که بعضی افراد، با عوارض جانبی بسیار کمی ناشی از استفاده از لوازم آرایشی مثل کرم پودر، انواع پودرها و رژ لب روبرو میشوند، اما باقی افراد، انقدر خوش شانس نیستند.

مراقبت های پوست در فصل پاییز

یکی از شایع ترین مشکلاتی که بیماران در فصل پاییز و با سردتر شدن هوا با آن مواجه می شوند،خشکی بیش از حد پوست است. با بروز سرما و استفاده از وسایل گرمازا رطوبت پوست کاهش می یابد و باعث خشکی،خارش، و ترک خوردن پوست می شود.

چرا سلبریتی ها پیر نمیشوند؟

سلبریتی ها تنها روی فرش قرمز جوان و شاداب به نظر نمی رسند. آنها در حال خرید یا ورزش صبحگاهی و بدون هیچ آرایشی هم پوستشان صاف و درخشان است. چرا سلبریتی ها پیر نمی شوند؟

مضرات آفتاب

قرار گرفتن در معرض نور آفتاب عامل ایجاد 90 درصد سرطان های پوست و بیش از 80 درصد ایجاد پیری پوست است که بستگی به طول موج نور تابیده، دفعات قرار گرفتن در معرض نور، شدت نور آفتاب و میزان حساسیت پوست فرد دارد.

کک و مک چیست ؟

کک مک ها از لک های ناشی از آفتاب و لک های سن متمایز هستند. عموما شنیده می شود که افراد از لک های پوستی و کک و مک به جای هم استفاده می کنند، این در حالی است که کک و مک ها از کودکی روی پوست وجود دارند و ماهیتی کاملا متفاوت از لک های دیگر دارند.

پیری پوست چیست و چگونه درمان می شود؟

علائم پیری در تمام لایه های پوست بروز می کند. بنابراین، هر لایه پوست به مرور تغییر کرده و در نهایت، پیری به صورت چین و چروک نمایان می شود.

اثرات آرایش بر پوست شما چیست ؟

اگر برایتان سخت است بدون آرایش از خانه بیرون بروید، احتمال اینکه بر روی پوستتان ویرانی به بار بیاورید زیاد است.

علت شلی پوست چیست ؟

بسیاری از افرادی که متوجه آثار پیری روی پوستشان می شوند، تصور می کنند این مشکل راه حلی ندارد و آن را ناشی از روند طبیعی افزایش سن می دانند.

سولاریوم

با توجه به فرا رسیدن روزهای گرم و داغ فصل تابستان و تمایل جوانان به آفتاب گرفتن و برنزه شدن، بهتر است با شیوه صحیح آن آشنا شویم تا آسیب های کمتری را به پوست وبدن خود وارد کنیم.

آفتاب گرفتن

با توجه به فرا رسیدن روزهای گرم و داغ فصل تابستان و تمایل جوانان به آفتاب گرفتن و برنزه شدن، بهتر است با شیوه صحیح آن آشنا شویم تا آسیب های کمتری را به پوست وبدن خود وارد کنیم.

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین