دکتر مهین عباسپور | پوست ، مو ، زیبایی و لیزر
تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم

بوتاکس دارویی است که با از کار انداختن موقت عضلات صورت، باعث کم شدن چین و چروک و جوان‌تر شدن چهره می‌شود.

تزریق بوتاکس صورت و پیشانی

چین و چروک های صورت همیشه به دلیل پیر شدن و از بین رفتن قوام پوست ایجاد نمی شوند. انقباض بیش از حد عضلات صورت در شرایط مختلف روحی و هیجانی در افرادی ک

بوتاکس زیر بغل و درمان تعریق

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بدون دلیل خاصی عرق میکنید و بدنتان بوی بدی می گیرد؟ بیش از حد تعریق می کنید و از حضور در جمع احساس خجالت می کنید؟ ظاهر نامناسبی روی لباستان ایجاد می شود و نمی توانید لباس رنگ روشن بپوشید؟

تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم

BOTOX یا بوتاکس نام تجاری یک نوع سم به نام بوتولینوم است که تزریق آن در زیر پوست، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر ایجاد خواهد کرد.

خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و درمان آن

با افزایش سن نشانه ها و آثار پیری از جمله چین و چروک ها بر روی پوست ظاهر می شوند. گاهی اوقات در بعضی از افراد چین و چروک ها خیلی زود تشکیل می شوند و سن فرد را از آنچه که هست بیشتر نشان می دهند.

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس یک نوع سم به نام بوتولینوم است که تزریق آن در زیر پوست،سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد .

نکات مهم در تزریق بوتاکس

در حال حاظر تنها بوتاکس های معتبر موجود در ایران که مورد تایید وزارت بهداشت می باشد بوتاکس دیسپورت و نورونوکس است.

دانستنی هایی درباره ی بوتاکس

حتما شما هم با افرادی برخورد کرده اید که به دلیل خطوط چهره به مراتب بزرگ تر از سن واقعی خود به نظر می رسند .این خطوط در اثر انقباضات مکرر و غیر ارادی عضلات صورت ایجاد می شود

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین