PageTitle
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بوتاکس / تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم

تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم

بوتاکس دارویی است که با از کار انداختن موقت عضلات صورت، باعث کم شدن چین و چروک و جوان‌تر شدن چهره می‌شود.
بوتاکس جزء پرطرف‌دارترین کارهای زیبایی در دنیاست و سالانه میلیون‌ها نفر در دنیا برای از بین رفتن خط اخم و خطوط پیشانی بوتاکس تزریق می‌کنند.
ماندگاری انواع بوتاکس بر حسب تفاوت‌های بدن افراد، برند بوتاکس و تکنیک تزریق بین چهار الی شش ماه متفاوت است. گاهی پس از چند بار تزریق عمق چین و چروک و خطوط پیشانی و دور چشم کمتر شده و فواصل بین تزریق را می‌توان طولانی‌تر کرد. اگر میزان تزریق بوتاکس از مقدار مشخصی بیشتر شود، صورت حالت مصنوعی پیدا می‌کند و به اصطلاح ماسکه می‌شود. پس از پایان اثر بوتاکس صورت به حالت قبل خود برمی‌گردد. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که هدف ما از تزریق بوتاکس زیباتر شدن صورت به شرط طبیعی ماندن آن است.
اگر دوست دارید که با بوتاکس پیشانی شما کاملا صاف و بی حرکت شود، باید بدانید این نوع تزریق باعث مصنوعی شدن چهره و از بین رفتن عواطف و احساسات موقع صحبت کردن می‌شود و همچنین ریسک افتادگی ابرو را بیشتر می‌کند. ما برای شما بوتاکس را به میزانی تزریق می‌کنیم که در ضمن صاف شدن خطوط و پیشانی و کمتر شدن عمق خطوط، صورت حالت طبیعی خودش را حفظ کند.
توصیه می‌شود که در صورت پیدا شدن خطوط روی پیشانی و یا دور چشم، تزریق بوتاکس را شروع کنید تا عمق این خطوط بیشتر نشده و به چین عضله تبدیل نشوند.

عوارض بوتاکس:

اگر از مواد استاندارد و دارای مجوز در ایران ( دیسپورت، مصپورت، نورونوکس ) استفاده شود و همچنین تزریق توسط پزشک با تجربه و آگاه به آناتومی صورت انجام شود، عوارضی نخواهد داشت.

بوتاکس صورت درکدام ناحیه تزریق می‌شود؟

نواحی تزریق بوتاکس در صورت ناحیه اخم، پیشانی و خطوط پنجه کلاغی کنار چشم‌هاست. تزریق بوتاکس در زیر چشم باعث غیر طبیعی شدن فرم خنده می‌شود. همچنین تزریق بوتاکس دور دهان ممکن است باعث عدم تقارن حرکت لب‌ها شود.

نکات مراقبتی بعد از تزریق بوتاکس :

پس از تزریق بوتاکس تا 8 ساعت از دراز کشیدن، خم شدن زیاد، شستشوی صورت خودداری کنید.
از قرار گرفتن مستقیم روبروی باد سرد و گرم خودداری کنید.
از رفتن به سونا، استخر و حمام جلوگیری کنید.
از انجام کارهایی مثل تتو، لیزر، هاشور، آر اف در محدوده تزریق بوتاکس به مدت یک هفته جلوگیری کنید.
از انجام ورزش و کارهایی که باعث تعریق می‌شوند تا 12 ساعت ، خودداری کنید.
نقاط تزریق ممکن است به مدت کمی قرمز شوند که ظرف چند ساعت برطرف می‌شود.
اثر دارو سه روز پس از تزریق شروع می‌شود و بعد از دو هفته به حداکثر خود می‌رسد. پس از دو هفته که اثر بوتاکس کامل شد، در صورت نیاز به ترمیم می‌توانید به مطب مراجعه کنید.

داروی بوتاکس یکی از موثرترین درمان‌های میگرن است و در اکثر مبتلایان به میگرن میتواند کمک کننده باشد. اگر دچار سر درد‌های میگرنی هستید، تزریق باید توسط متخصص اعصاب ( نورولوژیست ) انجام شود.
تزریق بوتاکس درکم کردن خطوط پوستی گردن ( خطوط عمودی ) هم موثر است.
گاهی می‌توان از تزریق بوتاکس در عضله ماستر (جونده) در فرم دادن به صورت افرادی که صورت پهن و مربعی دارند استفاده کرد.
داروی بوتاکس با کم کردن فعالیت غدد عرق باعث کم شدن تعریق زیر بغل و کف دست می‌شود. بنابراین تزریق بوتاکس بهترین درمان برای افرادی است که دچار تعریق بیش از حد در این نواحی هستند.

عوارض تزریق بوتاکس زیر بغل چیست ؟

تزریق بوتاکس زیر بغل عوارض خاصی ندارد و این تزریق هیچ تاثیری روی غدد لنفاوی ندارد. عرقی که پس از تزریق بوتاکس از این نواحی خارج نمی‌شود، به طور جبرانی از بقیه سطوح بدن خارج می‌شود و مشکلی ایجاد نمی‌شود.


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هیرفیلر چیست ؟هیرفیلر چیست ؟

آیا از ریزش موهای خود خسته شده اید ؟ آیا روی بالشت و کف اتاقتان پر از مو خورده است ؟ اگر همچین مشکلی دارید ، هیرفیلر همان چیزی است که به رفع مشکل شما کمک می کند. پس با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

مزوژل جوانساز چیست ؟مزوژل جوانساز چیست ؟

مزوژل یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای بازسازی و جوانسازی طبیعی پوست است که با تحریک کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی هیالورونیک اسید باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک های پوست می شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی دور چشم با مزوژلجوانسازی دور چشم با مزوژل

شایع ترین علت بروز این مشکل وجود رنگدانه بیش از حد در ناحیه اطراف چشم است که در میان افراد آسیایی شایع است. در این افراد به علت نازکی پوست زیر چشم رنگدانه های موجود در پوست مشخص تر است. ... ادامه مطلب

فرق مزوژل و مزوتراپیفرق مزوژل و مزوتراپی

فرق مزوژل با مزوتراپی ؟ مزوژل بهتر است یا مزوتراپی ؟ آیا مزوژل و مزوتراپی با هم فرق دارند ؟ ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین