دکتر مهین عباسپور | پوست ، مو ، زیبایی و لیزر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روش های جوانسازی پوست
پیری پوست

با افزایش سن، کلاژن سازی در پوست کاهش پیدا می کند و پوست حالت ارتجاعی خودش را از دست می دهد.

تفاوت ها و شباهت های مزوتراپی و پی آرپی پوست

هر دو روش درمانی غیر تهاجمی و بدون عارضه در جوانسازی و بهبود مشکلات پوستی هستند .

مزوژل برای چه کسانی مفید است ؟

هر چقدر هم که سعی کنیم آثار ناشی از بالا رفتن سن را انکار کنیم، فرایند طبیعی پیری گریزناپذیر است. البته مجبور نیستیم این تغییرات را برای همیشه تحمل کن

همه چیز در مورد میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش غیرتهاجمی برای لایه‌برداری، پاکسازی و جوانسازی پوست است و هدف اصلی آن ترمیم و بازسازی پوست و از بین بردن پوست‌های مرده است.

جوانسازی پوست با مزوژل

داشتن پوستی صاف و یکدست و بدون جای جوش و اسکار آکنه برای همه ما یکی از معیارهای زیبایی محسوب می شود. علاوه بر این بسیاری از افراد با مشکل

علت گودی و تیرگی دور چشم و راه کار آن

اطراف چشم پوست بسیار نازک و حساسی دارد که مراقبت و جوانسازی آن به مراتب سخت تر از مناطق دیگر صورت است .

جوانسازی پوست دست

پوست دستان شما ممکن است بر اثر تماس با شوینده ها، مواد آلرژی زا و همچنین عوامل آسیب رسان محیطی مانند سردی هوا، آلودگی و ... دچار خشکی، آسیب و سوزش شود.

علل افتادگی و پیری پوست و درمان آن

اگر احساس می کنید پوستتان شل شده و یا احساس پیری و افتادگی در پوستتان دارید یا به نظر می رسد پوستتان طراوات و شادابی قبل را ندارد و می خواهید با روش های بی عارضه و کم تهاجمی پوستتان را جوانسازی کنید با ما همراه باشید

مزوتراپی صورت برای جای جوش و لک

افزایش سن و پیری شاید قابل پیش بینی ترین اتفاقی باشد که برای همه ی ما رخ می دهد. پیری پوست فرآیندی است که روی همه ارگان های بدن تاثیر می گذارد.

جوانسازی دور چشم با مزوژل

شایع ترین علت بروز این مشکل وجود رنگدانه بیش از حد در ناحیه اطراف چشم است که در میان افراد آسیایی شایع است. در این افراد به علت نازکی پوست زیر چشم رنگدانه های موجود در پوست مشخص تر است.

مزوژل بهترین روش جوانسازی پوست

داشتن چهره ای جذاب و زیبا بعد از استفاده طولانی مدت از ماسک آرزوی خیلی از ماست. با مزوژل های جوانساز می توانید زیبایی، طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

فرق مزوژل و مزوتراپی

فرق مزوژل با مزوتراپی ؟ مزوژل بهتر است یا مزوتراپی ؟ آیا مزوژل و مزوتراپی با هم فرق دارند ؟

پی آر پی (PRP) صورت چیست ؟

پیر شدن پوست به دلیل عدم تعادل بین نرخ تخریب و بازسازی سلول های پوستی و کلاژن است. در جوانسازی به روش پی آر پی با کیت سوییسی رژن لب از طریق تزریق پلاسما

جوانسازی پوست و لیفت صورت در سنین مختلف

خيلى از شما عزيزان كه سن زير ٣٥ سال داريد و دنبال روش درمانى مناسب با سن خود هستيد ، مزوتراپی بهترین درمان است.

جوانسازی صورت با پی آر پی

پی آر پی یا پلاسما درمانی روشی کاملا طبیعی است که با استفاده از اجزای خون خود بیمار برای تحریک و نوسازی بافت های آسیب دیده در مناطق صورت، گردن، سر ، دست ها و بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

لیفت و جوانسازی برای سنین مختلف

ما با توجه به بودجه شما روش هاى تركيبى متفاوت و موثرى را با توجه به قوام پوست شما جهت جوانسازی پوستتان پيشنهاد مى كنيم.

لیفت و جوان سازی با آر اف فرکشنال

دستگاه آراف فرکشنال برای لیفت، جوان سازی وافزایش قوام پوست استفاده می شود. کلمه فرکشنال به معنی بخش و قسمت است . در دستگاه آراف فرکشنال امواج آراف فقط به بخشی از ناحیه درمانی گرما می رساند ،و همین امر باعث می شود عوارض استفاده از دستگاه آر اف کاهش پیدا کند.

مزوتراپی صورت چیست ؟

حدود 60 سال است که از ابداع روش مزوتراپی برای اولین بار در فرانسه می گذرد، طی این مدت پیشرفت های زیادی در تکنولوژی این درمان و همچنین تولید داروهای مزوتراپی اتفاق افتاده است

پی آر پی چیست

پی آر پی مخفف Platlet Rich Plasma است كه به معناى پلاسماى حاوى پلاكت تغليظ شده است كه طى فرايند جداسازى و تغليظ از خون خود بيمار تهيه مىشود. خون كامل شامل گلبولهاى قرمز و سفيد خون، پلاكت، پلاسما و پروتئينها و... مىباشد.

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین