دکتر مهین عباسپور | پوست ، مو ، زیبایی و لیزر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبت های پوست
تفاوت فشیال با پاکسازی پوست چیست؟

هر دو روش برای سلامت پوست شما مورد استفاده قرار می گیرد و شفافیت و لطافت را برایتان به ارمغان می آورد

اهمیت ضد آفتاب

برخی از افراد فکر می کنند فقط زمانی که به استخر و دریا می روند یا قرار است برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرند به کرم ضد آفتاب نیاز دارند. بسیاری از مردم فقط در ماه های تابستان از ضد آفتاب استفاده می کنند اما شما باید هر روز چه هوا آفتابی یا ابری باشد از ضد آفتاب استفاده کنید.

با پوست چرب چه کار کنیم ؟

پوست چرب برخلاف پوست خشک نسبتا ضخیم بوده و دارای منافذ باز بیشتری است. غده های چربی پوست بسیار فعالند و بیش از حد معمول چربی ترشح میکنند و اکثرا به دلیل لایه چربی که روی پوست دیده میشود، براق به نظر میرسد.

رژیم لاغری همراه با پوستی شاداب

بسیاری از افراد، زمانی که حرف از رژیم های کاهش وزن می شود، به یاد تجربیات تلخی می افتند. تجربه ی شخصی خود یا اطرافیان، که با رژیم کاهش وزن، پوست آنها افت کرده، و زیبایی و شادابی قبل از رژیم را از دست داده و این باعث واهمه از رژیم برای آنها شده است.

آيا رسيدگى به پوست با روش هاى درمانى باعث عادت كردن به اين روش ها مى شود ؟

يكى از سوالات رايج شما دختران جوان از ما اين است كه آيا رسيدگى به پوست با روش هاى درمانى باعث عادت كردن به اين روش ها مى شود ؟ و اينكه آيا بعد از قطع درمان، پوست بدتر از حالت اول خواهد شد؟

پیری پوست خود را به تعویق بیاندازید

با شروع دهه سوم عمراغلب افراد به دليل ظاهر شدن چروک هاى ريز دور چشم ، خطوط دورلب و كم شدن قوام پوست دچار نگرانى مى شوند.

همه چیز درباره ویتامین روی

در بدن انسان حدود 4 1 گرم روی ( به طور متوسط 2.2 گرم روی ) وجود دارد که معادل نیمی ازآهن بدن است . مقدار این عنصر در بعضی از اعضای بدن بیشتر است که نشان دهنده ی نقش آن در این ارگان ها است.

نگهداری از پوست در فصل پاییز

یکی از شایع ترین مشکلاتی که بیماران در فصل پاییز و با سردتر شدن هوا با آن مواجه می شوند،خشکی بیش از حد پوست است. با بروز سرما و استفاده از وسایل گرمازا رطوبت پوست کاهش می یابد و باعث خشکی،خارش، و ترک خوردن پوست می شود.

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین