دکتر مهین عباسپور | پوست ، مو ، زیبایی و لیزر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان جوش و اسکار آکنه
روش های مختلف درمان جای جوش

اسکار یا جای جوش یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد با آن مواجه بوده و در پی راه حلی برای از بین بردن آن هستند. یکی از روشهایی که این روزها برای از بین بردن جای جوش پیشنهاد میشود، میکرودرم است.

درمان جای جوش

اسکار یا جای جوش یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد با آن مواجه بوده و در پی راه حلی برای از بین بردن آن هستند. یکی از روشهایی که این روزها برای از بین بردن جای جوش پیشنهاد میشود میکرودرم است.

علت جوش های بدن و درمان آنها

علاوه بر تعادل هورمونی، یک سری غدد عرق نیز زیر پوست وجود دارد که وقتی منافذ آن ها به هر دلیل بسته می شود. میکروب ها در این غدد رشد می کنند و به صورت جوش خود را نشان می دهند در این میان بهداشت بدن می تواند این موضوع را تشدید یا خفیف کند اما عامل اصلی بروز جوش به حساب نمی آید.

آکنه بزرگسالی

آکنه فقط برای نوجوانان نیست. بسیاری از بزرگسالان هم به آن مبتلا می شوند.استرس یا تغییر در سطح هورمون ، مانند یائسگی و یا تعویض و یا متوقف کردن قرص های ضد بارداری، علت بوجود آمدن آکنه در بزرگسالان است.

جوش یا آکنه

جوش یا آکنه مفهومی است که تقریباً همه‌ی انسان‌ها با آن آشنایی دارند چرا که همه‌ی ما در طول زندگی خود کم و بیش آن را تجربه کرده‌ایم. درست است که جوش‌ها برای بدن و پوست ما مشکلات خاصی به وجود نمی‌آورند و سلامتی ما را تهدید نمی‌کنند اما رد پای آن‌ها می‌تواند تا مدت‌ها روی پوست باقی مانده و برای ما ناخو

درمان جای جوش

درمان به موقع جوش و آکنه می تواند در کنترل و کاهش ایجاد جای جوش تاثیر زیادی داشته باشد. تخلیه جوش های سرسیاه، کیست ها وجوش های چرکی به کمک روش های لایه برداری و توسط پزشک در کاهش جای جوش تاثیر بسیار زیادی دارد.

جوش صورت

غدد سباسه يا همان غدد چربی از بدو تولد درانسان وجود دارند. این غدد در دوران بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی و ترشح هورمون مردانه يا آندروژن که در هر دو جنس وجود دارد شروع به فعاليت و ترشح چربی می کنند.

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین