PageTitle

جوانسازی پوست با مزوژل

چرا در جوانی پیر شدم ؟ چرا خیلی از خانم‌ها دچار پیری پوست می‌شوند؟
داشتن پوستی صاف و یکدست و بدون جای جوش و اسکار آکنه برای همه ما یکی از معیارهای زیبایی محسوب می شود. علاوه بر این بسیاری از افراد با مشکل باز بودن منافذ پوست مواجه هستند که سبب می شود بدون آرایش احساس زیبایی و جذابیت کافی نداشته باشند. همچنین افزایش سن باعث می شود نواحی کنار بینی و دهان خطوط بلند و عمیقی ایجاد شود. اگر به دنبال راهکاری برای برطرف کردن این مشکلات هستید، پیشنهاد می‌کنیم در این متن همراه ما باشید.

مزوژل چیست ؟

مزوژل یک درمان ایمن و سالم پوست است و حاوی هیالورونیک اسید، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، آمینواسیدها، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هایی است که رطوبت و آبرسانی به پوست را تامین می‌کنند. کم آبی و خشکی پوست زمانی اتفاق می‌افتد که رطوبت موجود در لایه‌های سطحی پوست کم شده و پوست خسته و کدر به نظر برسد. مزوژل به آبرسانی طولانی مدت در عمق پوست کمک می‌کند. با این روش پوست درخشندگی طبیعی‌تری پیدا میکند و از درون ظاهری شاداب‌تر و بهتر پیدا می‌کند.
مزوژل‌ها بهترین داروهای مغذی پوست هستند. در واقع با تزریق مزوژل ها روند پیری پوست را کند می کنیم و باعث آبرسانی، جوانسازی، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش عمق چین و چروک های پوستی، بهبود تیرگی دور چشم و لک‌های پوستی می‌شویم.

چه زمانی از مزوژل استفاده کنم ؟

اگر پوست شما خشک شده و رطوبت خود را از دست داده است
در صورتی که خشکی پوست باعث به وجود آمدن چین و چروک و دیده شدن استخوان صورت شده است
در صورتی که به علت بالا رفتن سن روی صورت شما چین و چروک به وجود آمده است
در صورتی که علائم حاصل از پیری در صورت شما خودنمایی می کند
در صورتی که پوست شما شل شده است
در صورتی که درخشش پوست از بین رفته است
ما به شما پیشنهاد می کنیم مزوژل تزریق کنید.
یکی از بهترین پیشگیری ها برای جلوگیری از خط خنده ( نازولبیال ) و خط اندوه ( ماریونیت ) تزریق مزوژل ها با غلظت بالای هیالورونیک اسید با خاصیت جوانسازی و نه حجم دهی است.

چه کسانی می‌توانند از مزوژل استفاده کنند؟

جوانسازی پوست با مزوژل برای همه افراد در همه سنین قابل انجام است. افرادی که تمایل به حجم‌دهی به صورت خود ندارند و می‌خواهند جوانسازی انجام دهند، یا جهت درمان افتادگی، چین و چروک و مشکلات پوستی خود اقدام کنند، کاندید مناسبی برای تزریق مزوژل هستند.

چند بار تزریق مزوژل مورد نیاز است؟

برای کسب بهترین نتیجه ما به مراجعه‌کنندگان پیشنهاد می‌کنیم تا 4 جلسه به فاصله دو هفته الی یک ماه تزریق انجام دهند. البته تعداد جلسات دقیق بعد از مشاوره و زیر نظر پزشک مشخص می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با تلفن‌های مطب تماس بگیرید


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل جوانساز چیست ؟مزوژل جوانساز چیست ؟

مزوژل یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای بازسازی و جوانسازی طبیعی پوست است که با تحریک کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی هیالورونیک اسید باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک های پوست می شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی دور چشم با مزوژلجوانسازی دور چشم با مزوژل

شایع ترین علت بروز این مشکل وجود رنگدانه بیش از حد در ناحیه اطراف چشم است که در میان افراد آسیایی شایع است. در این افراد به علت نازکی پوست زیر چشم رنگدانه های موجود در پوست مشخص تر است. ... ادامه مطلب

علل ریزش مو ارثی در مردانعلل ریزش مو ارثی در مردان

در بسیاری از مردان دلیل ریزش مو وراثت است، به مانند بسیاری از ویژگی های جسمانی که از خانواده پدری و یا مادری به ارث برده می شود وضعیت موها نیز به همین شکل است. ... ادامه مطلب

مزوژل بهترین روش جوانسازی پوستمزوژل بهترین روش جوانسازی پوست

داشتن چهره ای جذاب و زیبا بعد از استفاده طولانی مدت از ماسک آرزوی خیلی از ماست. با مزوژل های جوانساز می توانید زیبایی، طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین